הצהרת נגישות

הצהרת נגישות
הינה רשת מסעדות המבורגרים אשר מסעדותיה פרוסות בכל רחבי ,BBB מבית קבוצת Moses רשת
הארץ, מהצפון ועד הדרום. חשוב לנו להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו. אנו
פועלים רבות על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות
ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.

מהות אתר אינטרנט נגיש
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים
אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות .

ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט
התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
WCAG 2.0 )התאמות נגישות לשירות( התשע"ג 2013 , לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות
ובכפוף לשינויים והתאמות בתיקון שפורסם ברשומות ביום 26 באוקטובר 2017 לתקנות AA לרמה
העוסקות בנגישות האינטרנט.
האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון תוכנות הקראת מסך, בגלישה בעזרת מקלדת על ידי
לבחירה, מקש Enter- למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה Shift+Tab- וה Tab- שימוש במקשי ה
או על מספר למעבר בין כותרות. באתר מותקן גם סרגל H ליציאה מתפריטים וחלונות, לחיצה על Esc- ה
נגישות המאפשר שיפור חווית גלישת המקלדת, ושינוי מראה המסך לפי הצורך להקל על הגלישה באתר.

ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש
העדכנית ביותר בשילוב מנוע דיבור NVDA ותוכנות קוראות מסך Chrome או Firefox : בדפדפנים הבאים
כרמית.

שלבי ההנגשה בהם נמצא האתר
אתר האינטרנט שלנו מונגש במלואו.

הסדרי נגישות

/https://mosesrest.co.il/branch : פרוט הסדרי הנגישות במסעדותינו
הממוקמים בבית אריאל, רחוב המחשב 3, נתניה: BBB פרוט הסדרי הנגישות במשרדי קבוצת
הכניסה לבניין נגישה ויש בה כבש )רמפה(, בבניין יש מעליות ושרותי נכים נגישים. חניית נכים קיימת
בחניון הבניין, לכניסה לחניון נדרש ללחוץ על האינטרקום ולבקש הסבר מהשומר.
ניתן גם לבקש הנחיות מרכז הנגישות.

 

שירות לקוחות נגיש
א. כל עובדי הארגון אשר מעניקים שירות ללקוחות , עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות
לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם
שירות נגיש.
ב. בסניפי הרשת יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה. כדי ליהנות
או להשתמש באוזניה הרגילה. T ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב
ג. המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:
במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים עזרה, אתם מוזמנים לשלוח
בטלפון מספר ,BBB לנו משוב נגישות דרך סרגל הנגישות או לפנות למר אייל לוי, רכז הנגישות של קבוצת
09-9747218 בימים א' עד ה' בין השעות תשע בבוקר לשש בערב, או לפנות בכתב בדוא"ל
. eyal@bbb3.co.il

הצהרה זו עודכנה בתאריך 4.4.2021
.